31.7.2012

Synkempää, ehkä syksyistäkin jo?

Ei, mä en yhtään odota syksyä enkä erityisemmin siitä pidä ja oon herkkä syysmasennuksille, kun kaikki ihana kuolee. Syksyssä ainut ihana asia on se, että punalatva alkaa kukkia ja se kerää valtavan määrän perhosia itseensä. Tässä pari kuvaa muutaman vuoden takaa, kun meidän vanhempien punalatva on kerännyt itseensä taas hillittömän määrän perhosia.


Huomenna ompi elokuun ensimmäinen päivä. Se tietää ainakin omassa mittakaavassa syksyn ja koulun alkamista jälleen kerran. Kouluun on ihan mukava palata pitkästä aikaa, vaikka onhan tämä lomailukin ollut ihan kivaa. Mutta kynsiin palatakseni näihin tuli aika syksyinen teema.

Kynsissä on alimpana China Glazen syksyn kokoelmasta Gussied up green, joka näytti vähän pirteämmältä ehkä pullossa ja olin mätsänny pulloja vierekkäin tuon W7 Green Dazzlen kanssa. Kun lakkasin sen kynsille ja sain toisen kerroksen laitettua niin olihan lopputulos aika masentava. Synkkä syksyinen sävy, enkä ole oikeastaan itselleni halunnut vielä myöntää, että syksy on jälleen kerran oven takana. Jotenkin tuon lakan myötä se iski kuitenkin mun tajuntaan. Puista tippuu jo keltaisia lehtiä...

Onneksi olin valinnut tuon W7 Green Dazzlen tälle kaveriksi ja laitoinkin sitä liukuvärimäisesti ja runsaasti. Vei aika ison osan tuosta pahimmasta synkkyydestä pois, mutta samalla tuo Green Dazzle muutti tuon Gussied up greenin lähes täysin mustaksi. Lopputulos jäi mielestäni silti aika syksyiseksi. Turkoosi ei ollut ollenkaan niin pirteän raikas tuon rinnalla kuin se muutoin olisi. Mun oli tarkoitus nämä koristellakin, mutta ehkä tämä kynsien värimaailma vei inspiraation ihan täysin metsään enkä ole mitään koristeita keksinyt näille. Toisaalta kimalletta on sen verran, että ehkäpä ne eivät tarvitsekaan ja muutenkin mulla on aikomus päästä näistä äkkiä eroon. Seuraavaksi täytyy saada jotain pirteämpää tai hemppistä! Jotain ihan muuta joka tapauksessa.

Kuvia on vähän varjossa otettuna ja auringossa. Tuo Green Dazzle on tosi muuntautuva valon mukaan. Tykkään siitä lakkana kyllä. Propsit menee kuvista tällä kertaa miehelle, joka toimi mun kameran jalustana ja kuvaajana. ;)


Terkuin Tike

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti