7.7.2012

Arvontapalkinnon esittelyä

Sain muutama päivä sitten viestiä Lepikossa kuhisee -blogin Mirjalta, jossa hän kertoi mun voittaneen hänen arvonnassaan! Olin ihan innoissani ja yllättynyt, sillä harvemmin tulee missään arvonnoissa voitettua. Palkintohan on kerrassaan ihana ja tuuria myös se että mulla ei oikeastaan ollut mitään näistä joita sain ja lisäksi mun siveltimet alkaa olla heikossa hapessa. Sitten kuvia palkinnosta:

Ensimmäisenä esiteltävänä tämmönen pakkaus jossa on papayan ja mangon tuoksuiset suihkugeeli, huulikiilto ja tommonen bodybutter. Tuoksu on aivan ihana! Oon aiemminkin keräillyt näitä Seppälästä mutta tätä tuoksua mulla ei vielä ollut.

Tässä kuvassa on tommonen söpö nallekortti, akryylivärit, siveltimet, viila ja China glaze pakkauksen mukana tulleet irtoripset. Siveltimet tosiaan mulla olikin jo kuolemaa näkemässä ja kunnolliset akryylivärit kynsiharrastuksesta puuttuikin. Pääsee harjottelemaan one stroke-tekniikkaa.

Tästä kuvasta löytyy XL-kokoinen liuska water decalseja, kynsitarra-arkki, leimauslaatta, kultaista pallonauha koristetta, kultainen nail art lakka, sekä 6 purkillista erilaisia kynsikoristeita. Water decalsit pääsee varmasti käyttöön sillä ne on ehkä mun lemppareita koristeita sillä ne on niin älyttömän helppoja käyttää ja niiden kanssa harvoin epäonnistuu. Kynsitarroista mulla ei oo aiemmin kokemusta samoin kun ei tuollaisesta pallonauhastakaan joten mielenkiinnolla kokeilen näitäkin! Leimauslaatan kuvio sattu sopimaan niin että tuollaista mulla ei oo ja myös koristepurkeista suurin osa oli semmosia mitä mulla ei ennestään olekaan. :)

Sitten palkinnon kohokohta omasta mielestäni! Eli 6 pullon setti China Glazen minipulloja sävyissä: Heirloom organza, Vintage grepe, Atelier tulle, Designer satin, Mom's chiffon ja Second-hand silk. (Vasemmalta oikealle.) En jaksa odottaa että pääsen swatchailemaan nämä ihanuudet!

Siinä oli se palkinto nyt sitten esiteltynä. :) Mulla ei nyt tällä hetkellä ole esiteltävänä teille mitään uusia lakkauksia, sillä ne on vielä hieman vaiheessa jos valmistuvat koskaan. :D Seuraavan kertaan siis!

Terkuin Tike

2 kommenttia:

  1. Onpas sinulla ollut tuuria, kun kaikki palkinnot oli sellaisia, joita sinulla ei ole :D Itse ostin Kicksistä tuollaisen I love.. Papaya & mango suihkugeelin, mutta en ole vielä kokeillut, kun jemmassa on neljä muuta suihkugeeliä :D

    Water decalsit on kyllä aika nerokas keksintö, ei voi muuta sanoa.

    VastaaPoista