8.6.2014

Kynnet juhliin!

Kävin toukokuun viimeisenä viikonloppuna yksissä valmistujais/YO-juhlissa. Juhliin piti tietysti laittaa kynnetkin juhlakuntoon. Taaskaan kukaan ei ylläty siitä, että näitä tehtiin jälleen yömyöhään. Tästä alkaa selvästi muodostua joku kaava, taisin edellisessäkin postauksessa kertoa saman asian!


Halusin pitkästä aikaa tehdä ihan perinteisen ranskalaisen manikyyrin. Käytin pohjalla aluslakan lisäksi Essien Sugar Daddya parisen kerrosta ja kärjissä Essien Blancia. Jostain syystä kuitenkaan en yhtään pitänyt tästä ranskiksesta, joskus oli aikoja millon tykkäsin. Täytyi siis ryhtyä peitetoimenpiteisiin. :D Ihan ensimmäisenä kokeilin varovaisesti paria kerrosta China Glazen Holographic Top Coatia, mutta se ei saanut mua näistä tykkäämään. Jospa siis lisää glitteriä? Päädyin töpöttelemään kevyesti ja vähän vinosti kynnelle Flormarin glittereistä nro GL02.


Glitter ei peittänyt tarpeeksi mun makuun. Ranskis häiritsi mun silmää edelleen. Päädyin selaamaan siirtokuvavalikoimaa ja mikäs muut valmistujaisjuhliin tai ylioppilasjuhliin sopisi kuin ruusut? Niitä siis laitoin. Kynsistä ei vieläkään tullu lempparit, mutta välttivät yhdet juhlat kyllä ja muutoinkin saattaa olla niin, että tökkivät vaan lähinnä omia silmiäni. :)

5 kommenttia:

  1. Nätit nää on. Mä oon kans ennen vanhaan tykänny ja tehny tosi paljon erilaisia ranskiksia mutta nyt taitaa edellisistä olla varmaan puoltoista vuotta! Joko olis korkee aika munkin koitaa niitä taas :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mun täytyy kyllä kokeilla kans ranskista vielä, mutta pitää käyttää jotain ei ihan niin valkosta lakkaa kärjissä. :D On tuo vitivalkonen kuitenkin niin luonnoton jotenkin.

      Poista