28.12.2012

2 vuotta!

Satuin juuri tarkistamaan, koskas se blogin vuosipäivä olikaan ja se on TÄNÄÄN!!! Tänään blogini täyttää siis huikeat 2 vuotta. Ei ikinä uskoisi, eikä yhtään siltä tunnu, sillä vastahan mä tämän oon aloittanut. :D Järjestän teille varmaankin vuodenvaihteen jälkeen jotain pientä arvontaa tämän kunniaksi, kunhan palailen lomailemasta kotosalle takaisin.

Toinen ihana asia tänään on se, että soittivat mulle Cesarsshopilta, että olen voittanut heidän joulukalenterinsa pääpalkinnon eli 4 päivän geelikynsikoulutuksen! Ihan mahtavaa! Pientä paniikinpoikasta on toki ilmassa, sillä mä en juurikaan ole Helsingissä vieraillut ainakaan yksistäni ja nyt sitten täytyisi. :D Maalaistollo, joka ei juuri koskaan ole julkisilla liikkunut, mutta eiköhän siitäkin jotenkin selvitä. Ihan mahtava päivä kerrassaan ja oon kyllä vieläkin ihan pihalla. Kynsien esittelyä saattaa tulla tänään tai huomenna kunhan saan nämä keskeneräisyydet valmiiksi asti. :D

Iso kiitos vielä Cesarsshopille!

Terkuin Tike


8 kommenttia:

  1. Onnea 2-vuotiaalle!
    Ja onnea pääpalkinnosta.
    Cesars on käsittääkseni ihan kävelymatkan päässä rautatieasemalta, joten etköhän sä siitä selviä. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Juu mä tuossa ehdinki jo kattella ja kaverikin tuosta mainitti ettei oo rautatieasemalta pitkä joku 1,3km vain, joten sen puolesta ei kyllä ongelmia. :D

      Poista
  2. Onnea!
    Itse unohdin siinä joulun tohinassa avata Cesarsin joulukalenterin viimeisen luukun kokonaan. :D

    VastaaPoista
  3. Vähän hienoa, onnea -molemmista:)

    VastaaPoista
  4. onnea molemmista ,ja ei sinne cesarille ole asemalta ku varmaan korkeintaan 500metriä ,se sijaitsee kaisaniemessä .ite olen yhden kerran käyny avointen ovien aikana .jos tarvit neuvoo nii kysy =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai se on niinkin lyhyt matka. :) Mä katoin vaan googlen reittihaulla osoitteesta osoitteen niin väitti että ois 1,3km, mutta kiva jos on noinkin lyhyt. Varmaan kävellen pääseeki oieti jostain.

      Poista