6.11.2012

Pientä glitterlakkojen vertailua

Mä päätin yks ilta swatchailla kaikki tommoset moniväriset glitterlakat samalle kiekolle joita omistan ja kunnolla verrata keskenään miten lähellä ne ovat toisiaan ja olisko mun mahdollista jostain näistä luopua.

Tässä kuvassa lakat vasemmalta oikealle samassa järjestyksessä kun kiekollakin: H&M Confetti, Wet 'n' wild Party of five glitters, OPI Rainbow connection, Essence Circus confetti sekä Models own Ibiza mix.
Tässä kuvassa kaikkia lakkoja on vain 1 kerros. 1. H&M Confetti, 2. Wet 'n' wild Party of five glitters, 3. OPI Rainbow connection, 4. Essence Circus confetti, 5. Models own Ibiza mix.
Tässä sitten taas kerroksia on kolme kaikissa. 1. H&M Confetti, 2. Wet 'n' wild Party of five glitters, 3. OPI Rainbow connection, 4. Essence Circus confetti, 5. Models own Ibiza mix.

Näitä swatchatetssa tuli todettua että omin lemppari on ihan ehdottomasti tuo Models ownin Ibiza mix ja kovana kakkosena Essencen Circus confetti. Kolmosena tulee sitten taas OPI:n Rainbow connection, joka ei sitten loppujen lopuksi olekaan ihan niin ihmeellinen lakka ku vois ajatella. Ihan ehdoton viimeinen sija H&M Confettille. Confetti on mun makuun vähän turhan harva verrattuna muihin. Mä kun oon runsaan glitterin ystävä. Party of five glitters taas oli jotenkin paljon hopeisempi/sinisempi/violetimpi kuin muut glitterit, ei huono sekään, mutta pidin paljon enemmän noista kolmesta muusta, vaikka toisaalta tuo OPI:n Rainbow connection onkin hieman pettymys jollain tavalla. Omasta mielestä siinä on vähän liikaakin tuota pikkuhilettä ja sais olla vähän enemmän noita isompia, mutta ne tuntuu jäävän vaan tuon pullon reunoille. Peittävimpiä näistä kaikista kolmella kerroksella olivat OPI ja Models own. :)

Tämmösiä mietteitä mulla tällä kertaa. Onko teillä paljon monivärisiä glitterlakkoja?

Terkuin Tike

10 kommenttia:

  1. Noista löytyy OPIa lukuunottamatta kaikki:P Ja saattaa olla vielä joku muukin lisäksi....

    Kivoja tällaiset vertailut! Tykkään ehkä eniten H&M:stä tässä joukossa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Makuja on tosiaan joka lähtöön! Itte oon viimesen päälle blingin ystävä, mutta toisaalta kyllä tuolle harvemmalle H&M:llekin löytyy käyttöä joskus. :)

      Poista
  2. Hah, taisit ehtiä eka! Mulla on roikkunu videovertailu näistä samoista lakoista (!) (paitti ei tuota MO:ta ja lisäks vielä yks Color Club). :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! Mä pyysin itseasias Mikua vertailemaan näitä ja päätin sit et haluun nähdä iteki erot omin silmin näissä mitä mä omistan. Mikullaki oli facessa(?) kivat swatchit.

      Poista
  3. Tosi kiva tää vertailu!:)
    Miä oon yrittäny ettiä meidän H&M:ästä tota confettia mutta ei ole tullut sinne;( tai sitten se on aina loppu kun miä katson:D
    Mutta omistan ton Models Own:in Ibiza Mix:in ja tykkään siitä hirmuna<3 se on mun ainut tommonen moniväri glitteri härpäke tällä hetkellä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse en kans oo törmännyt tuohon confettiin niissä Henkkamaukoissa joissa mä oon päässyt käymään mutta facebookin kautta sitten sain käsiini tämänkin. :D Seppälästä tosiaan löytyis tuo Wettiksen Party of five glitters jos kiinnostaa nää moniväriglitterit. :)

      Poista
  4. Moniväriset glitterit on kyllä niin ihania etten luopuisi kyllä yhdestäkään (: Hih. Minulla niitä ei ole läheskään tarpeeksi! Ainakin tuo H&M:n versio houkuttelee hintansa ja saatavuutensa puolesta kovasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä tosiaan löytää edullisestikin ettei tartte laittaa Opiin 20 euroa niin ku mä tein. :D Kallein lakka, jonka oon koskaan ostanu!

      Poista
  5. Mulla on myös kaikki paitsi Opin oma, ja vähempikin riittäisi. :D Mun lempparit on kans Circur confetti ja Ibiza Mix 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kehitin näistä moniväriglittereistä jonku pakkomielteen ja ennen ku omistin ton OPI:n ajattelin jotenkin et se on paras mahdollinen, mutta ei se sitten loppujen lopuksi ehkä olekaan vaikka kiva onkin. :D

      Poista