14.9.2012

Karviset

Sain pitkästä aikaa olevinaan mukamas kynsi-inspiksen tehdä eläinkuosikynnet, sillä mulla ei oo niitä hirveesti nähty. Lisäksi mun oli ihan pakko päästä lakkaamaan tuolla Color clubin Sparkle and soarilla, joka tuli tänään Cesarsshopilta. Cesarsshopin tilauksesta kerron teille lisää myöhemmin.

Nämä meinas jäädä vallan koristelematta, mutta jostain revin inspiksen ja kävin kaikki leimauslaatat läpi, mistä löytyis jotain eläinkuvioa ja törmäsin tommosiin tiikeri raitoihin ja mikäpä ei oranssin kanssa paremmin sopisi? En halunnut yrittää kuvioita koko kynteen, sillä tuon kuvalaatan kuvion koko ei olisi millään mun kynsien pituuksiin riittänyt, joten päädyin ranskalaiseen manikyyriin, lisäksi koko kynnen leimaus olisi ihan liikaa peittänyt tuota ihanaista lakkaa. Ranskiksen rajasin mustilla strasseilla, joita yleensä karsastan koska eihän ne yhtään kimalla, mutta mulla ei ollut muitakaan sopivia värejä oranssin kanssa.


m57



En oo aikoihin leimannut kynsilleni mitään, sillä mua on tosissaan kynsien suhteen laiskottanut ja onhan water decalsit tai tarrat huomattavasti nopeampi laittaa ja epäonnistumisen mahdollisuus pienempi. :)

Lisäksi pääsin palkintosijoille kynsikilpailussa Mellan Like it. Love it! blogissa, joten tässä kuvaa palkinnosta joka tänään kolahti laatikkoon. Iso kiitos Mellalle kilpailun järjestämisestä!



Terkuin Tike <3

2 kommenttia:

  1. tosi söpöt kynnet ja onnea voitosta

    VastaaPoista
  2. Ihana Karvinen! Mun lempisarjakuvahahmo ollut aina :) Pitäisi joskus saada taiteiltua sen pää vaikka johonkin kynteen teeman mukaisesti :D
    Ja kiva että osallistuit, odotan innolla - että tekisit jotkut koristelut nuiden Mimaxin sponsoroimien kynsitarrakukkien kanssa. ♥
    xoxo Mella

    VastaaPoista