20.4.2014

Räväkämmät munankuorikynnet

Ihanaa pääsiäistä rakkaat lukijat! :) Ite oon lähinnä vaan ollut tekemättä mitään erikoisempia. Sekin tekee välillä hyvää, mutta nyt täytyy aktivoitua kirjoittamaan teille postausta ja sen jälkeen siirtyä kirjottelemaan opinnäytetyön kirjallista osuutta loppuun. Ens viikolla opinnäytetyön täytyis olla valmiina. Oon koulussa värkkäillyt tiaraa, joka on samalla myös kaulakoru. Työ on hyvällä mallilla ja valmistuu deadlineen mennessä, toivottavasti myös kirjallinen osuus, johon ei olla saatu ees ohjeita vielä. Ottaa niin aivoon!!!

Pullo kuvassa: OPI Where Did Suzi's Man-go?

Tänä vuonna jotenkin oon innostunut näistä pääsiäiskynsistä ja niitä onkin tullut tehtyä useammatkin, johtuen ehkä kynsivinyylien saapumisesta. Ne on niin täydellisiä tähän hommaan! Lisäksi mulle saapui lakkoja Opin Brazil kokoelmasta, jonka värit huutaa kevättä, kesää ja miksei pääsiäistäkin. Näihin kynsiin pääsi ko. kokoelmasta I Just Can't Cope-acabana (keltainen creme) sekä Where Did Suzi's Man-go? (oranssi creme).

Pullo kuvassa: OPI I Just Can't Cope-acabana
Laitoin alle keltaisen lakan ja laittelin sitä 3 kerrosta. Keltaiseksi lakaksi tämä oli kyllä helppo, kuten monet on kehuneet. Toki ei mun makuun paras lakka, mutta ehdottomasti paras keltainen jonka omistan. Mulla tosin on entuudestaan keltaisia lakkoja huikeat kolme, joista kahta olen kokeillut. Vertailupohjaa ei siis hirveästi ole, koska mä en aiemmin oikeastaan ole pitänyt keltaisesta. Nyt kuitenkin on alkanut tuntua siltä, että miksipä en voisi pitää? Onhan se kuitenkin ihan kiva väri, kunhan pysyy vaan kynsillä. :D Kynsille voi oikeastaan laittaa mitä vain, siinä suhteessa en oo värirajoittunut. Värirajoitukset koskee sitten taas kaikkea mahdollista muuta. Keltaista en esim. pukisi päälleni, enkä mieluusti näkisi sitä sisustuksessakaan. Koen keltaisen olevan sellainen väri, että siihen kyllästyy helposti, jos sitä on liikaa.

Keltaisen pohjan päälle asettelin keskikokoisia ja pieniä chevron vinyylejä. Tällä kertaa laittelin ne vinottain ja joka kynsi eri suuntaan kun viereiset kaverinsa. Sitten sudin kerroksen tuota ihanaa oranssista mangoa päälle! Nopsaan saa kyllä ottaa kynsivinyylit pois kynneltä, ennen kuin päälle sudittu lakka kuivuu. Mitä nopeampi on, sen siistimpää jälkeä tulee. Näiden käyttö helpottuu joka kerta. Vieläkin muutamia epätarkkuuksia on, mutta ei ihan hirveän häiritseviä. Oli tosi harmi, että tuhosin nämä kynnet heti seuraavana aamuna, kun jouduin koulussa käyttää tinneriä. Tinnerilläkin lähtee lakat suht helposti. :D

Opin Brazil kokoelman lakat vasemmalta oikealle: I Just Can't Cope-acabana, Where Did Suzi's Man-go?, Kiss Me I'm Brazilian, Don't Bossa Nova Me Around.
Loppuun vielä kuvaa jo saapuneista Brazil lakoista. Vielä on yksi Brazil lakka matkalla. Mun oli näiden lisäksi pakko hankkia vielä AmazON AmazOFF. Älkää kehuko näitä yhtään enempää, mä en halua kotiuttaa hetkeen yhtää mitään!!! Montako synttärilahjaa ihminen voi itelleen ostaa? :D Toukokuulla pyörähtää uusi luku mittariin ja oon jo lahjonut itseäni useammalla lakalla. Tilasin meinaan nuo Color Clubin tummemmat holotkin itelleni lahjaksi ja haaveilen vielä Opin minitinteistä! Ostoskrapula! Ugh!

5 kommenttia: