15.4.2014

Hienostuneet munankuorikynnet

Oikein otsikoiden aatelia taas. :D Pääsiäisen aika on jo alkanut, joten nyt voi jo luvan kanssa tehdä pääsiäiseen viittaavia kynsiä. Mä en yleensä tee ku vasta ihan pääsiäisen alla yhdet kynnet, mutta nyt innostuin vähän etukäteen. Uusia Color Clubin holoja saapui, joten pakkohan niistä oli kynnet tehdä. Tein tämmöset ehkä vähän hienostuneemmatkin, ei niin selkeästi pääsiäistä huutavat kynnet.


Lisäksi tänään saapui ostamani kynsivinyylit ja näistä sekä holoista sain heti vision hyvinkin keväisistä kynsistä. Harmi vain, että aurinko ehti laskea ennen kun sain kynnet valmiiksi, joten aurinko kuvia ei tällä kertaa ole tarjolla. Käytin näissä keskikokoisia chevron kuvioita. Chevron kuvio ainakin tässä väriyhdistelmässä toi mulle mieleen ihan pääsiäismunat ja erityisesti rikkoutuneet kuoret.


Alla nimettömässä mulla oli ensin tuo ihana Color Clubin Kismet ja sen täysin kuivuneen pinnan päälle asettelin chevron vinyylit. Vinyylit painelin huolella kynteen kiinni ja lakkasin päälle China Glazen Lemon Fizziä. Jos olisin ollut yhtään järkevä niin olisin tietysti laittanut tuon vaalean keltaisen cremen alle, sillä se peittää huonommin kuin Kismet. Muutkin keltsut kynnet on siis Lemon Fizziä. Keskisormessa ja peukaloissa on Kismet yksistään. Nämä taitaakin vissiin olla mun ihan ensimmäiset skittlettet, jos nyt olen määritelmän oikein ymmärtänyt. Täällä oli aika hyvin selitetty tuo määritelmä

8 kommenttia: