10.4.2014

OPI Jinx

Voitin Nails by Xalla blogin arvonnassa ja palkinto saapuikin aiemmin tällä viikolla. Kiitokset palkinnosta! En voinut olla lakkamatta heti tuolla upealla OPI:n Jinxillä. Jinx on hiekkalakka ja ei juuri sen kummempia esittelyitä kaipaa. Mä en halunnut tätä ihanaa lakkaa peittää millään räpellyksillä. Tämä on kaunis just näin. Näyttää siltä kun kynnet ois pakattu täyteen auringon säteitä.

Oon ollut vähän väsynyt ja stressaantunut viimeaikoina. Mulla on opinnäytetyö menossa ja se tuntuu vievän lähes jokaisen ajatuksen tällä hetkellä. Lakkaukset on ollut tämmösiä aika simppeleitä, sillä ne kuluu koulupäivän aikana ihan kamalaan kuntoon. Näiden lakkauksien kohdalla kämmäsin kyllä kunnolla. Mulla oli lakkaukset tehty ja olin aikeissa ne kuvata, mutta kädet oli sen verran kuivat, että ne kaipas kyllä öljyä. Menin helmerin ylimmälle laatikolle ja nappasin pullon käteen. Aloin sutia sitä pitkin kynsinauhoja ja toiseen käteen päästyäni aloin ihmetellä miten paksua tuo öljy yhtäkkiä olevinaan oli. Vilkaisin pulloon ja totesin sen olevan päällyslakkaa, joka tosin omaksi puolustuksekseni, oli samanlaisessa pullossa kuin öljykin. Mulla oli siis kirkasta lakkaa pitkin kynsinauhoja levitettynä reiluin vedoin ja osittain myös hiekkalakan päällä. Ei auttanu muu kuin siivota kunnolla ja laittaa lisää hiekkalakkaa, sillä tuo hiekkainen pinta katos päällyslakkakerroksen myötä täysin. Jinxin kultahiput ikävä kyllä levis tässä siivousurakassa vähän pitkin kynsinauhoja, enkä saanut kaikkea pois ennen kuvaa. Ensi kerralla tarkistan, mistä pullosta kynsilleni sudin. :D Väsymyksen piikkiin!




8 kommenttia:

  1. Kiva että paketti saapui ehjänä perille :) Itse en Jinxiä omista, koska olen kuvitellut pärjääväni Golden Rosen Holidaylla nro 59 mutta en tiedä....On tuo vaan niin upea kynsillä :) Todellinen kesälakka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti kesälakka on! Googlailin tuon GR:n Ihan yhtä kultaiselta se ei ainakaan googlen swatcheissa näytä, mutta toki jotain samaa näköä noissa kyllä on. :)

      Poista
  2. Voi ei :D Mä oon joskus laittanut aluslakkana kynsinauhaöljyä... Meni väsymyksen piikkiin myös silloin :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, öljyn voi onneks pestä helposti pois! :D

      Poista
  3. Voi ei! Toi päällyslakan levittäminen öljyn sijaan kuulostaa ihan sille, mitä mulle ois voinu käyä. Jostain syystä oon nyt suuttuttanut kynsijumalat hyyyyvin pahasti ja kaikki menee pieleen, mikä vaan voi mennä. Mutta tuo Jinx on upea :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jinx on kyllä tosi upea! Oon haaveillut tuosta siitä lähtien ku kokoelma julkastiin. :D Onneksi oli onni myötä!

      Poista
  4. Aivan ihanan sävyinen lakka. Opinnäytetyön teko on kyllä niin ressaavaa puuhaa. Voimia sulle, pian se on ohi :*

    VastaaPoista