29.4.2014

Odyssey Nail Systems

Mä sain Odyssey Nail Systems Finland Oylta testattavaksi heidän lakkojaan ja muutamia muita tuotteita. ONS Polish lakkojen kerrotaan olevan pigmenttisiä, nopeasti kuivuvia sekä ns. 3free lakkoja eli eivät sisällä formaldehydiä, tolueenia tai DBT:tä. Ainakin tämän perusteella lakat kiinnostivat mua suuresti!


Alla saamani värit. Näistä Gold Star on saatu miitin kautta jo aiemmin, mutta tämä lakka ansaitsee tulla esitellyksi uudelleen.


Gold Star on jotain metallisen ja shimmerlakan välimaastosta tai ehkä jopa jonkinlainen sekoitus kumpaakin. Tämä lakka peittää kerroksella ja tästä samasta syystä johtuen Gold Star on tosi hyvä leimauksessa. Tämä lakka pääsi kerta heitolla kultaisen leimauslakan kärkipaikalle. Leimausjälki oli ihanan kimaltava, mutta silti selkeästi erottuva.


Carnation Pink on vaaleanpunainen cremelakka. Tykkäsin tämän lakan koostumuksesta ja siitä kuinka tämä oli ainakin mulle helppoa levittää. Olin kuitenkin etukäteen lukenut mm. Sigin postauksesta, että hän koki nämä lakat taas vaikeiksi. Kerroksia laitoin kolme ja kun lakkaa on mukava sutia, niin jaksaa sen kolme helposti lakatakin. Mä lakkailin aika ripeään tahtiin eikä kaikki kerrokset ehtineet kuivua täysin, enkä saanut silti kuplia aikaan. Kuplimattomuus koskee siis kaikkia näitä neljää väriä. :)


Forsythia on vaaleankeltainen cremelakka. Tätä oli helppo levittää valumatta mutta, ensimmäisellä parilla kerroksella lakka kuitenkin raidoittuu. Raidoittumisen takia kerroksia on neljä. Näin vaaleaksi lakaksi oon vähän kahden vaiheilla onko neljä kerrosta mulle itselleni liikaa. Plussaa tämäkin lakka saa kuitenkin siitä, että voin lakata nopeasti uusia kerroksia ilman kuplia. Lakkaus on siis kerroksista huolimatta nopeaa.


Apple Green oli jotenkin mun makuun tosi erikoisen värinen, mutta mä rakastuin tähän ihan täysin. VAIKKA SE ON VIHREÄ? En tiedä kyllä onko kevät sekoittanu mun pään, kun keltaiset ja vihreät on jostain syystä alkanu kovasti kiinnostaa. Apple Greeniä mulla on kynnellä kolme kerrosta. Kolme ohutta kerrosta ei peitä tarpeeksi, mutta kolme paksua taas peittää. Lakka ei kuitenkaan kolmella paksullakaan kerroksella kupli, joten sinällään ei ainakaan itselleni ole väliä. Sanoinko mä jo, että tämä väri on IHANA???


Lisäksi sain testattavaksi ONSin kynsinauhaöljyn (Cuticle Enhancer), kynsinauhapehmentäjän (Crater Dust Cuticle Softener), pikakuivattavan päällyslakan (Sonic Boom) ja Pedi Masquen jaloille. 

Kynsinauhaöljyn tuoksu oli samaan aikaan aika kirpeä ja makea. Semmonen tosi jännä, ei lainkaan huono. Mulla ei ole mitään moitittavaa kynsinauhaöljystä. Tämä kynsinauhojen pehmentäjä oli erikoisempi tuttavuus ja en oo tämmöstä koskaan käyttänyt. Tuoksui kivasti mantelilta ja koostumus oli jännää jotain voiteen ja öljyn välimaastosta, semmosta öö limaa? :D Ei kait niin voi sanoa... Kynsinauhoista tuli tällä kyllä todella mukavan pehmoiset.

Sonic Boom pikakuivattaja oli ihan ok. Koostumus oli tosi ohutta, mutta joihinkin käyttötarkoituksiin ohut on parempi kuin tosi paksu. Ei siis ehkä glitterien päälle tasoittamaan, mutta esim leimauksien päälle voisin tätä kyllä kokeilla laittaa. Kuivui tosi nopeasti ja en huomannut tällä kutistumista. Kiilto oli hyvä. Ei silti kiilaa mun lempparin eli Cesarsin pikakuivattajan eelle. Käyttöön jää varmasti kuitenkin.

Pedi Masque oli kans uusi tuttavuus, mutta mielelläni näin kesää kohti kokeilen jalkoihinkin erilaisia juttuja, jotta ne ois sitte kesäkunnossa! Kuorin kevyesti jalat ennen tämän laittoa. Levittelin tämän jalkoihin ja annoin vaikuttaa 5 minuuttia. Tuossa ajassa tuote kuivui, kuten ohjeetkin kertoivat. Kuivumisen jälkeen tuote huuhdellaan pois. Pieni viilentävä tunne tästä jäi, mutta ei oikeastaan muuta erikoisempaa. Omat jalat tarttis vähän enemmän kosteutusta kuin tämä tarjoaa. :) Ihan kivaa hemmottelua joka tapauksessa!


Mulla jäi tuotteista ihan ok kuva. Gold Star, Apple Green, kynsinauhojen pehmentäjä ja pikakuivattaja oli näistä omia suosikkejani. Gold Starin kaveriksi täytyy ehdottomasti hankkia hopeinen versio Silver Star jos toimis yhtä hyvin leimauksessa. Ehkä myös muita saman koostumuksen omaavia voisin kotiuttaa puhtaasti leimaustarkoituksiin.

Mikäli ONS tuotteet kiinnostaa niin näitähän löytyy Odyssey Nail Systems Finland Oy:n omasta verkkokaupasta, josta löytyy myös ammattilaisille suunnattuja tuotteita tai sitten uusina tulokkaina Pretty.fi verkkokaupasta.

4 kommenttia:

  1. Kevättä on täälläkin ilmassa; vihreä ja oranssi väri lakkauksissa vaikuttaa mielekkäiltä, vaikka muuten ovatkin vähän inhokkivärejä :D Tuo kultainen lakka on kyllä tosi magee, se pitää varmaan itselleenkin hankkia! Laittele sitten hopeisestakin kuvia, mikäli sen jossain vaiheessa kotiutat ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole siis ainut höperö! :D Ehottomasti hopeisesta tulee kuvia sitten joskus kun saan sen hankittua!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Eikö vain. :) Kivoja uusia juttuja testailee aina mielellään.

      Poista