25.2.2014

Miittituotteet

Tässä tulis nyt sitten kuvia miitistä saamistani tuotteista. Miitissä oli mukana huikea määrä sponsoreita, jopa ulkomailta asti. Kiitos heille osallistumisesta! Tässä siis esittely niitten firmojen tuotteista, joita mun omasta miittipussukasta löytyi. Kaikista miittiin osallistuneista yrityksistä löytyy lista Matildan Nail Addict blogista.


MiMaxilta saimme tämmösiä neonvärisiä glitterhileitä. Innolla testaan miltä näyttävät käytössä. Vähän pelottaa, jos nämä vaihtaa väriä lakan tai geelin kanssa, kun näissä on vähän tommosta vihreää hohdetta. Samoin on käynyt muutaman muun glitterin kanssa.


Laveralta saatiin näytteitä ja tuommonen matkakokoinen käsirasva. Mä oon tuota käsirasvaa aiemmin testannutkin ja täytyy todeta, että ihan huipputuote on! Tämä matkakokonen on vielä tosi näppärän kokonen esim. käsilaukkuun.


Kauneudenkaupasta saatiin Opin lakkoja. Itse vaihdoin ensimmäisen saamani Opin miitissä tähän Stranger Tides sävyyn, joka pääsi kynsillekin jo. Ei mikään helpoin mahdollinen lakka. Erikoinen sävy ja lisäksi vaati ainakin NELJÄ kerrosta peittääkseen täysin. Levitys oli myös hankalan puoleista ja meinas kaljuuntua sieltä täältä. Ei ihan sitä totuttua Opi-laatua tämä kyllä.


Viva la Divalta tuli aikamoinen kasa kaikkea. Saatiin kolme lakkaa. Vihreä on nimeltään Explosion, mutta ikävä kyllä näissä kahdessa jälkimmäisessä ei ollut lakkojen nimiä lainkaan. Toimin siis salapoliisina ja ilmeisesti jälkimmäiset kaksi ovat nimeltään Ice Princess sekä Frozen Rose. Lisäksi oli strassihyrrä kynsinauhatyöntimellä ja tarroja. Mukava päästä kokeilemaan aina itselleni uutta merkkiä. :)


Nailcityltä ja Enailsilta saatiin miittiin Zoyan lakkoja. Mulle osui sävyt Kimmy ja Codie. Zoyaa mulla olikin ennestään vasta yksi. Kovin on kehuttu merkki, joten mielelläni kokeilen näitäkin! Erityisesti tuo Kimmy on superkaunis sävy.


MoYou Londonilta tuli miittiin leimauslaattoja, stramper ja muovisella terällä varustettu scrapa. Itse sain leimauslaatat Princess Collection nro 13 ja Pro Collectionin 05. Miitistä tulleista tuotteista näistä oon ehkä eniten innoissani! Sattu tulemaan vielä niin upeat laatat, että on hirvee hinku kokeilla erilaisia kuvioita. Tuosta Princess Collectionista ehdinkin jo leimaamaan, joten pääsette ainakin yhden kuvion näkemään piakkoin. Linkkasin paremmat kuvat vielä tuohon ylös tekstiin noista laatoista, sillä noi mun kuvat oli aika surkeita. Olisin linkannu molemmatkin MoYoun sivuilta, mutta tuo Princess Collectionin laatta on päässyt loppumaan.



Face Helsingiltä saatiin Ziajan käsirasvaa sekä kolme kappaletta lakkoja. Paesen 134, Miyon Baby blue sekä Nail Xpertin 3 in 1 hoitolakka.


Lumenekin osallistui miittiin. Sieltä saatiin lakkoja ja erilaisia kosmetiikkatuotteita. Itselle osui tuommonen violetti ripsari, jolla ois ajatus "liukuvärjätä" ripsiä. :D Lakoista sain Sea Sandin, Sparkle Burstin, Pink Diamondin sekä Blue Galaxyn.



Make Up Storen tuotteet oli tosi tyylikäs kokonaisuus! Näissä oli yhteneväiset pakkaukset, jotka miellytti mun silmää. Saatiin pari lakkaa, dotting toolin, ruusu ja perhoskoristeita sekä miniviiloja, jotka on ihan ällösöpöjä. :D Lakoina tommonen Moisturizer sekä Jessica.


Adenina osallistui miittiin siirtokuvin ja tarroin. Adenina onkin tehnyt inventaarion ja tänään on lisätty nettikaupan loppuunmyyntiin muutamia jo loppuneita tuotteita. Nyt siis kipin kapin ostamaan, alkaa olla viimeiset mahdollisuudet käsillä!


Odyssey Nail System Finland Oy:lta mulle osui tämmönen kaunis kultainen lakka nimeltä Gold Star. Swatchasin tämän heti miitin jälkeen ja vaikutti aika hyvin peittävältä. Täytyy ehottomasti kokeilla leimaukseen tätä!


Carpelan Cosmeticsilta tuli e.l.f:n luomiväripaletti ja Leighton Dennyn kynsilakka. Myös toiset miittikassit oli täältä. Leighton Denny kynsilakkamerkki on taas ihan uus juttu mulle. Sävynä Miss Behavin'.


Mereneid osallistui miittiin viiloin, kynsitarroin sekä glitterpurkein. Lisäksi mulle osui Attituden kynsilakka sävyssä Berry Burlesque ja tuoksuva kynsinauhaöljy (Freesia).


Elliinalta tuli Mosaicin geelejä. Itse sain Naturalin ja Top Gelin. Kuvasin tuotteet pussin läpi, sillä niistä oli ilmeisesti geelit tullu vähä läpi ja olivat ihan tahmassa. Mosaic merkkinä on ollut testauslistalla jo pitkään. Vielä vaan on paljon edellisiä geelejä jäljellä. Käyttelen ne ensin pois.


Arvontakassista löyty Riimin Oy:stä saatuja LCN niittejä neliön muotoisina.


Consult Ladylta sain China Glazen crackle lakan sävyssä Oxidized Aqua.


Nämä tuli kans arvontakassista. Eli Biodellylta Attituden shampoo ja hoitis. :) Näitä kokeilen mieluusti. Oliki edelliset lopussa.


Lopussa kuvat vielä kirppistelyistäni. Olin aika maltillinen. Marjolta lähti mun matkaan Golden Rosen Jolly Jewels 109 ja Pinjalta Catherine Arleyn 672. Catherine Arleyta oon halunnut kokeilla jo pitkään, mutta en oo saanu aikaseksi tehdä tilausta. Kävi siis näppärästi näin!

Huh olipas siinä hommaa! Toivottavasti muistin kuvata ja listata kaikki! Oli niin valtava määrä tuotteita. Näiden testailussa meneekin hetki. :D


4 kommenttia:

  1. Paljon kaikkea kivaa testattavaa

    VastaaPoista
  2. ihania tuotteita olette saanneet kasapäin :)!

    VastaaPoista
  3. Mä kans kyl oon eniten innoissani just noista MoYoun laatoista! Piti kans heti testata omaa äsken. :) Lisäksi noi Zoyat ja Make up storen lakat on sellasia, mitä innolla kokeilen kyl heti.:)

    VastaaPoista
  4. oi mitä ihanuuksia... mulla on pari Catherine Arleyn lakkaa ja ite tykkään kyllä... en vaan muuten oo käyttäny niitä vuoteen :D

    VastaaPoista