2.2.2014

Kiko Sugar Mat 641

Viime aikoina on vähän joka toisessa blogissa näkynyt China Glazen Sea Goddess -kokoelman lakkoja. Oon ihastunut siinä kokoelmassa useampaankin lakkaan ja ehkä pari joutuu ostamaan. Oon useasti ihastellut sitä korallista Wish On A Starfish nimistä lakkaa. Heti tosin muistui mieleen, että mullahan on vähän samantyylinen tekstuurilakka jo entuudestaan. Dupeja eivät todellakaan ole, ei edes lähellä. Tässä Kikon Sugar Mat 641 tuo tekstuurinen pinta on vähän maltillisempi. Pohja tässä Kikossa taitaa olla vähän ehkä enempi oranssiin taittava kun taas tuossa Chg:n omassa vaaleanpunaiseen päin kallellaan, ainakin osan swatchien perusteella. Tämä Kikon oma ei oikeastaan sovi mun ihon värille. Tämä saa mun ihon näyttämään harmahtavalta, mikä on tosi ärsyttävää sillä nämä persikkaiset/koralliset sävyt on tosi nättejä. Saattaa kuitenkin olla, että annan tuolle Chg:n lakalle mahdollisuuden, jos sen pohjaväri paremmin sopis mun iholleni. Tämä saa luultavasti lähteä eteenpäin vaikka onkin värinä upeus! En saanut kuviin tallennettua ollenkaan tätä ihanaa kimallusta, joka tässä lakassa on. Tykkään tuossa Chg:ssa myös tuosta vähän tekstuurisemman näköisestä pinnasta, sillä se kimaltelee kumminkin paremmin kuin tämä. Mä niin haluaisin tykätä tästä! Tämä on toinen kerta tällä lakalla kynsillä, eikä se nyt vaan yhtään näytä sopivan.








5 kommenttia:

  1. Voi tämä lakka on niin kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Onhan se, jonkun muun sormissa tosin.

      Poista
  2. Tää on ihan nätti, mutta en omille kynsilleni laittaisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään usko enää laittavani. :D Mutta magneetteihin tämä käy vallan hyvin!

      Poista