24.2.2014

Miittikynnet

Esittelen tässä heti perään, ennen tuotepostausta, meikän miittikynnet. Miittiä edeltävänä päivänä oli mummani hautajaiset, joten mun täyty tehä semmoset miittikynnet, että ne sopis sitten myös sinne. Epäilin nimittäin, ettei mulla jaksaminen riitä uusien kynsien tekoon. Musta väri oli mulla siis lähtökohtana näissä. Kokomustia kynsiä en tosin halunnut, joten mä päädyin puolikuumanikyyriin ja koristelin juhlavasti kultaisella. Nää saatto olla hautajaisiin vähän ehkä överit, mutta mä tiesin, ettei mun kynnet siellä oikeasti ketään kiinnosta, enkä niitä siellä muutoinkaan esittele.

Kuvien laatu ei nyt ole ihan se paras mahdollinen. Mä en jaksa kuvauskalustoani Ilmajoelle raahata. Tuntuu, etten muutenkaan osaa pakata vain vähän tavaraa, niin sitä kannettavaa on ilman valoja ja telttojakin. :D


Kärjissä oleva musta on Essien Licorice. Leimaus on DRK-A laatasta ja leimausvärinä käytin China Glazen Passionia. Mustan päälle sipaisin kerroksen Opin valkokultalakkaa Purea. Kultaiset niitit vielä viimeistelemään kokonaisuuden.


Edelliseen postaukseen oon nyt muoksinut muiden blogit sinne loppuun. Ne voi siis käydä vilkaisemassa vielä täältä. Korjasin myös postauksen kuvat pienemmäksi, sillä ne ei ilmeisesti kaikilla näkynyt. Toivottavasti nyt toimivat. Seuraavaksi täytyiskin kuvailla tuo tavaravuori läpi ja kirjotella siitä postausta. :)


1 kommentti: