8.11.2013

Pyhäinpäivän kynnet

Mä ensin ajattelin, etten esittele näitä mun Pyhäinpäivän kynsiä ollenkaan. Halloween, vaikkakin on mun yks lempijuhla, meni jotenki nopeasti ohi ja ehdin tehdä siis vain yhdet Halloween aiheiset kynnet ja neki sysirumat ja meinasin jättää kokonaan näyttämättä. :D Mutta eikö Halloween-kynsien kuulukin olla ihan hirveät ja saa kai sitä joskus epäonnistuakin? 

Halpa-Hallissa oli aikoja sitten Golden Rosen tikkulakkoja eli tätä Impression sarjaa myynnissä eurolla/kpl. Sävyjä tosin oli vain yksi eli 03, mutta kaappasin sen mukaan silti. Tuolla hinnalla malttaa kokeillakin. En mä kyllä ainakaan heti tähän ihastunut. Tikut nyt vaan on tikkuja, yäk! Jotain positiivistakin voin kyllä sanoa, nimittäin nämä tikut asettu kynnelle ihan huipusti! Ei yhtään törröttele mistään ylimääräsiä tikkuja, verrattuna esim. joihinkin glitterlakkoihin. Siistiminen tosin hankalaa, joten kannattaa lakata heti kerralla nätisti.

Tikkulakan alle lakkasin China Glazen Tart-y for the partylla ja siihen päälle sudin tuota tikkulakkaa. Tikkulakan päälle vähän pikakuivattavaa ja silmät liimasin kynsiliimalla. Suut meni vähän niin ja näin sinne tänne ja ne tein ihan perus mustalla nail art lakalla.



Käytetyt jutut:

  • China Glaze Tart-y for the party (tikkulakan alla)
  • Golden Rose Impression 03 (tikkulakka)
  • Askartelusilmiä
  • Musta nail art liner

2 kommenttia:

  1. Hauskat kynnet :)
    Mun mielestä on kiva kun suut on epäsymmetriset ja erilaiset kaikissa kynsissä:)

    VastaaPoista