14.3.2013

(Feikki)opi swatcheja!

Swatchasin nämä mun saapuneet feikkiopit ja samalla sitten otin teillekin näistä kuvia. Ovat väriltään hyvin lähellä aitoja, mitä nyt swatchien perusteella uskaltaa verrata kun vierekkäin ei voi, kun en näitä entuudestaan omista. Laitellaas eka kuvat pelkistä pulloista, aiemmin täällä on tainnut olla esillä näistä vasta kaksi. Lakkojen nimet laitan noihin yksittäisiin swatch-kuviin. Kaikissa swatcheissa on 3 kerrosta.



Goldeneye
Metallic 4 life
If you moust you moust
Gone gonzo
Catch me in your net - Tässä ikävästi tulee esiin miten huonot nuo mun swatch tikut on, edes kirkas lakka ei tätä pelastanut vaan pinta on tommonen appelsiinimainen. Ikävä tämmösestä kattoa väriä. :/
Crown me already

Nyt mua kiinnostaa kuulla jos joku bongas selkeää eroa alkuperäiseen? Mikäli siis satutte jotain näistä omistamaan. :) Itse en tosiaan eroja ole juurikaan bongaillut väreissä.


11 kommenttia:

  1. Goldeneye näyttää aika tummalta verrattuna alkuperäiseen. Tai oletan, että minulla on alkuperäinen, koska olen ostanut sen Emotionista. Muita noista minulla ei ole. Crown Me Already näyttää aika kivalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saattaa olla toki kuvausvalon puutettakin tuo tummuus. :/ Ite näin tuon Goldeneyen swatchin Stockman beautyssa ja omaan silmään ne oli aika lähelle, toki en taaskaan päässyt vertaamaan vierekkäin.

      Poista
  2. En osaa sanoa kyllä yhtään mitään .. mut kysyn sen sijaan .. oliko nää feikit sit paljonkin halvempia, kuin oikeat lakat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli normaalihintaan nähden järjettömän edullisia. Muistaakseni alle 5dollaria/kpl.

      Poista
  3. Mikä ero noissa pulloissa on aitoihin? Kysyy tyhmä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://thulianinwonderland.blogspot.fi/2013/02/miten-tunnistaa-feikki-opi.html Kannattaa lukasta tämä postaus, oon siellä kuvannut noita eroja. :)

      Poista
  4. muuten on kyllä ihan superihania kaikki... tykkään tosta if you moust you moust, onkohan se aitonakin ton värinen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on se ja ite oon kyllä sitä mieltä, että näyttäytyy tossa kuvassa liian tummana. Mutta kuten Tike jo sanoikin, niin voi olla, että "vika" on valaistuksessa.

      Poista
  5. Crown Me Already! ja Gone Gonzo ainakin näyttävät aidoilta, itseltäni nuo löytyvät ja en kyllä eroa huomaa.

    VastaaPoista
  6. Ei muuta kommentoitavaa kuin että kuka helkutti keksii alkaa myymään feikkikynsilakkoja :D? Minulta löytyy toiseksi viimoinen lakka, on melko "lirua" sekin mutta ei jätä noin appelsiinimaista pintaa kynnelle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuosta toiseksi viimesestä mainittinkin miten paskat nuo mun tikut on ku lakka sulattaa niiden pinnan tommoseksi appelsiinimaiseksi. :D Joten vika ei siis ole lakassa vaan tikussa, mulla vaan ei ole nyt parempiakaan tikkuja. :/

      Poista