26.11.2012

Ensimmäiset omat jouluiset kynnet

Lakkasin kynnet China glazen Ahoy! nimisellä lakalla. Tämähän on semmonen tumma pinkki pinkillä shimmerillä. Näistä ei alunperin ollu tarkotus tulla jouluiset, mutta sitte mulle välähti päähän kun olin saanut itselleni juuri H&M kultaisen glitterlakan, että haluan testata sitäkin ja laitoin sitä sitten yhteen kynteen sillä en halunnu vetää tällä kertaa mitää glitteröveriä. Sitten ajattelin et samallakos mä testaan tuon China glazen Passionin leimausominaisuudet kun sattui väreihin sopimaan ja valkkasin uusista Bundlemonsterin (2012 setti) laatoista mieleisen kuvion. Lopputuloshan on hyvin jouluinen, eikä se haittaa laisinkaan. Oon viihtynyt näissä jo parisen päivää. Alkoi tuo pinkki lakka kummasti kultaisen rinnalla näyttää punaiselta. :D Yritin vähän salamalla  ja ilman saada tuota kuvioo näkymään kuvissakin, mutta hankalaa se kieltämättä on kun lakka kimaltelee ja tuo kuvio on tommonen metallinen. :D Toivottavasti näistä nyt näkyy jotain, mulla kun ei Pohjanmaalla käydessä ollut tuota mun valokuvaustelttaa mukana niin meinas olla vähän valonpuutettakin.

Leimauslaatta BM-314


Terkuin Tike

1 kommentti:

  1. Noistahan tuli ihanan jouluiset! Onneksi mäkin omistan ton setin niin voin kopioida sun idean jos itseltä loppuu ideat kesken! :D

    VastaaPoista