10.7.2012

Ette ole nähneet tätä vielä tarpeeksi!

Nimittäin flormarin hololakkoja. :D Tässä tulis nyt ihan koristeluineen kahta eri flormarin hololakkaa. Näistä kynsistä löytyy flormarin holoja 802 ja 808 kärjestä. Swatchit näistä lakoista ja muista flormarin holoista löytyy TÄSTÄ postauksesta. Lisänä waterdecalsit, jotka voitin Lepikossa kuhisee -blogin arvonnassa. :)


Joku on ehkä bongannutkin niin oon kehitellyt kuviini vihdoin ja viimein kunnon copyright merkinnän. :D
Kaksi ensimmäistä kuvaa on kuvattu sisällä keinovalossa. Vähä niin ku auringonkorvikkeena!
Nämä kaksi viimeistä kuvaa on kuvattu ulkosalla pilvisellä säällä. Oli vähän huonot holokelit mulla kun aurinko ei juuri näiden kynsien aikana pilkahdellut! Mutta ei se mitään kauniit on flormarin holot varjossakin.

Oon tullut kovasti siihen tulokseen että kyllä nuo flormarin holot on ollu erittäin ostamisen arvoisia lakkoja! Tykkään! Tuli muuten eilen tehtyä vuoden tauon jälkeen kaverille geelikynnet ku hän halus. :D Jännitti kyllä tehdä, sillä taidot on ehtiny ruostua ja amatöörihän mä kuitenkin vielä oon, mutta ainakaan vielä ei ole tullut viestiä että ois pudonnu! Toivis pysyy, mutta niistä lisää reissun jälkeen sillä lähden pariksi päiväksi laivalle Viron suuntaan. :) Oon ajastellu teille ainakin yhden postauksen ja saa nähdä kirjottelenko tänään vielä toisenkin. Toivottavasti ajastukset pelittää!


Terkuin Tike

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti