31.3.2011

Fimovaihtoja? :)

Tuli tässä mieleen, kun mulla näkyy olevan 43 kpl semmosia fimoja joita mulla on useampi, niin kiinnostaako jotakuta vaihtaa niitä toisiin? Tai rahaan? :) Saa huudella vaikka tuohon kommenttiboxiin. Tässä kuva noista mitä mulla on useampi. Itellä kauhea hinku saada paljon erilaisia. :D

EDIT 2.4.2011 Varatuissa fimoissa punainen ruksi päällä. Muut edelleen vapaana. Yhteyttä voi ottaa suoraan tiketzu88@hotmail.com. Ottaa kopion tuosta alla olevasta kuvasta koneelle ja merkkaa esim. paintilla ympyröillä ne mitkä tahtoo niin varmasti menee oikein. Kuvailu on niin hankalaa. :) Ja jos kyseessä on vaihto niin tahtoisin myös kuvan fimoista joista vaihtikset voin valita. :) KIITOS.

 -T1k3-


6 kommenttia:

  1. Oih mä haluisin ainaki ton oranssin kissa pötkön tosta vasemmasta reunasta ja monivärisen kukan oikeasta. Nuo keltaiset moniterälehtiset kukat oikealla alhaalla on kanssa kivoja. Mutta mitä fimoja sulta sitten puuttuisi? Pitäiskö mun vaikka ottaa kuva omista ja lähettää sulle?

    VastaaPoista
  2. Juu se kuva vois olla tosi hyvä. Laitatko vaikka mulle sähköpostiin kuvan semmoisista, jotka vaihtoon käy niin jatketaan siellä?
    tiketzu88@hotmail.com Ja vielä varmuudeksi voisit tallentaa tuosta ylhäällä olevasta fimokuvasta kopion koneellesi ja vaikka paintilla ympyröidä ne mitkä tahdot. :) Niin ei ainakaan mene väärin.

    VastaaPoista
  3. Ok. Mä lähettelen sulle viestii sit myöhemmin illalla...:)

    VastaaPoista
  4. toi vaalee vaaleenpunanen kukka ois kiva, ja toi punanen perhonen myös. ja keltane oikeas reunas(onks kukka?) sekä viel keskel oleva vihree sininen kukka. Mul ei oo fimopötköi vaa parit yksittäiset hedelmät mut sul on ne jo vissiin tossa.

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Laittelehan mailia mulle yllä olevien muokattujen ohjeiden mukaan (punaisella). :) Kiitos. Myös vaihto rahaan onnistuu. Sovitaan hinnasta esim. mailissa.

    VastaaPoista
  6. Käyppäs kurkkaamassa tuolta mun blogista tota mun bloggausta fimoista ;)

    VastaaPoista